accounting

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار

آموزش حسابداری پیشرفته با نرم افزار هلو همراه با اعطای مدرک معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ویژه ورود به بازار کار.

معرفی دوره:

حسابداری  یکی از شغل هایی است که نیاز همیشه در بازار کسب و کار ها بوده و هست.اگر شما به دنبال ورود به بازار کار هستید، حسابدار شدن یکی از راه هایی است که در کوتاه مدت میتوانید از طریق آن به شغل و درآمد برسید، اما حسابدار شدن به همین آسانی نیست و نیازمند آموزش دیدن مفید است تا از نظر فنی توانایی این کار را داشته باشید. داشتن دانش فنی به تنهایی پیدا کردن شغل را تضمین نمیکند و نیاز به مؤلفه دیگری به اسم مدرک است. 

اگر میخواهید با یک تیر دو نشان زده و هم به دانش فنی مطلوب و هم مدرک معتبر در رشته حسابداری دست پیدا کنید، پیشنهاد ما به شما دوره حسابداری ویژه بازار کار موسسه آموزشی رضوی است. در این دوره حسابداری با نرم افزار هلو از متبدی (صفر مطلق) تا سطح پیشرفته پوشش داده خواهد شد و شما دانش مورد نیاز یک حسابدار ماهر را به طور کامل کسب میکنید.

Free
Free access this course

چرا دوره حسابداری مجتمع آموزشی رضوی؟

سرفصل های دوره

این دوره مناسب چه کسانی است؟

برای ثبت نام در دوره کلیک کنید

سوالات متداول

خیر، در این دوره ما نرم افزار هلو را به صورت کامل به شما آموزش خواهیم داد و نیاز به هیچگونه پیش نیاز برای شرکت در این دوره نیست.

بله، این رشته یکی از اساسی ترین بخش های هر حسابداری است و هر روز نیاز به شخص کاربلد در این حوزه افزایش پیدا میکند. از این رو با شرکت در این دوره و کسب مهارت به راحتی میتوانید وارد بازار کار میشوید.

بله، مدرک پایانی این دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای با قابلیت ترجمه بین المللی است که به دانش آموختگان اعطا میگردد.

این دوره هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار میشود تا عزیزان از شهر های غیر تهران نیز فرصت حضور در این دوره را داشته باشند.

بازار کار این رشته به چه صورت است؟

با وجود دانشجویان متعدد در رشته حسابداری در دانشگاه ها و موسسه های سراسر کشور، تعداد فارغ التحصیلان بیکار در این رشته با درصد قابل توجهی کمتر از رشته های دیگر است. زیرا نیاز به یک حسابدار کاربلد در تمامی کسب و کار از کارگاه های کوچک تا شرکت های بزرگ وجود دارد.از این رو بازار کار گسترده ای برای یک حسابدار وجود دارد و اگر این حسابدار مهارت مطلوب و مدرکی معتبر داشته باشد به راحتی میتواند در کسب و کار های نام برده وارد کار شود.

سبد خرید