دوره تقویتی دروس ابتدائی

یادگیری کودک خود را به ما بسپارید.مشکلات درسی فرزند شما را در هر درس و پایه ای از مقطع ابتدائی با آموزش اصولی و اساتید مجرب با شیوه ای گیرا و مناسب دوره سنی آن عزیزان برطرف میکنیم.

معرفی دوره تقویتی ابتدایی

دوره ابتدائی در واقع مهم ترین دوره تحصیلی یک دانش آموز به حساب می آید. از این رو یادگیری اصولی و کامل و کاربردی این دوره نقش مهمی در وضعیت تحصیلی یک محصل دارد. در واقع زیربنای اصلی تحصیل، آموزش ابتدائی است.مواردی که در آموزش ابتدائی به کودکان آموخته میشود، بنیادی ترین مسائل است که در تمامی مراحل زندگی مورد نیاز قرار میگیرد.

مجتمع آموزشی رضوی در تمامی دروس ابتدائی در پایه های اول تا ششم با به کار گیری اساتید مجرب دوره آموزشی برگزار میکند تا فرزندان شما این دروس بسیار مهم را به صورت ریشه ای درک کنند و سطح علمی خود را چند پله ارتقاء دهند.

ثبت نام دوره

برای ثبت نام در این دوره کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید تا وارد ضفحه ورود اطلاعات و پرداخت شوید

هزینه کلاس های تقویتی ابتدائی به چه صورت است؟

مجتمع آموزشی رضوی کلاس های تقویتی دروس ابتدائی خود را هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار میکند که ثبت نام دوره گروهی در همین بخش انجام شده ولی برای کلاس خصوصی میبایست تماس حاصل فرمایید.

هزینه کلاس خصوصی به صورت ساعتی محاسبه میشود که پس از تعیین سطح دانش آموز و مشخص شدن تعداد جلسه های مورد نیاز بر آورد میشود. همچنین در صورت نیاز امکان برگزاری جلسات بیشتر نیز مهیا است.

هزینه کلاس گروهی به صورت ترم به ترم پرداخت شده که این ترم ها در هشت جلسه برگزار میشوند و مبلغ یک دوره آن 250 هزار تومان میباشد.

شیوه های تدریس این دوره چیست؟

برای ثبت نام در دوره کلیک کنید

سوالات متداول

خیر، کلاس های تقویتی مجتمع آموزشی رضوی در حال حاضر فقط به صورت حضوری برگزار میشود. در صورت امکان برگزاری مجازی، این صفحه به روز خواهد شد

خیر، سطح دانش آموز تاثیری در روند کلاس نداشته فقط بسته به سطح دانش آموز، تعداد جلسات تغییر میکند.

تمامی اساتید در بالا ترین سطح دانش مورد نیاز برای تدریس بوده و آمادگی کامل برای برطرف کردن نیاز های تحصیلی شما عزیزان دارند.

سبد خرید