آموزش جامع ICDL

دسته بندی ها: دوره جامع, کامپیوتر
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

دوره مبانی کامپیوتر ICDL

آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر همراه با اعطای مدرک معتبر فنی حرفه ای

معرفی دوره مبانی کامپیوتر:

در دنيای مدرن امروز که انجام ساده ترين و پيش پا افتاده ترين امور نيازمند آشنایی با ابزارهای مدرن و کامپيوتری است بنابراین می توان ادعا کرد که عدم آشنایی با اصول و مبانی پایه کامپيوتر برابر با بی سوادی، کم سوادی و نا توانی افراد محسوب می شود. لذا، شرکت در دوره های ویژه مانند آی سی دی ال می تواند تاثیر زیادی بر کارایی افراد چه در زندگی شخصی و چه در کار بگذارد.
اما ICDL چیست؟
 دوره آموزشی مهارت های هفتگانه ICDL، دوره ایست به صورت مقدماتی و جامع که برای یادگیری اصول و مبانی پایه کار با کامپیوتر در نظر گرفته شده است. در اصل،  ICDL مخفف عبارت International Computer Driving  License است.
این دوره به اندازه ای مهم است که با گرفتن مدرک آن می توان به راحتی در هر جای دنیا  استخدام شد.

Free
Free access this course

کاربرد های دوره ICDL

سرفصل های دوره

این دوره مناسب چه کسانی است؟

برای ثبت نام در دوره کلیک کنید

سوالات متداول

خیر، در این دوره ما مبانی کامپیوتر را به صورت کامل از صفر به شما آموزش داده و شما را برای ورود به دنیای دیجیتال آماده خواهیم کرد.

در دنیای امروز، زندگی روزمره، هر روز بیشتر و بیشتر به سمت دیجتالی شدن پیش میرود. از این رو نیاز کسب و کار ها به دنیای دیجیتال نیز روز افزون است. شما با داشتن دانش فنی در این حوزه میتوانید این نیاز کسب و کار ها را بر آورده کنید و در این کسب و کار ها مشغول به کار شوید.

داشتن مدرک معتبر، یکی از نیاز های ورود به بازار کار است. از این رو پیش از ورود به یک دوره آموزشیباید از اعتبار مدرک اعطایی آن، اطمینان کسب کنید. مدرک اعطایی پایان این دوره، مدرکی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای است و قابلیت ترجمه بین المللی دارد.

این دوره هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار میشود تا عزیزان از شهر های غیر تهران نیز فرصت حضور در این دوره را داشته باشند.

بازار کار دوره ICDL

یادگیری مهارت‌های هفت‌گانهICDL  بیانگر کفایت در مهارت‌های کامپیوتری است. از این رو سازمانی که در نظر دارد به نیروی انسانی یا کارمندان خود آموزش دهد باید اطمینان حاصل کند، پولی که به این برنامه اختصاص داده است، به خوبی صرف می‌شود. اهمیت یادگیری و کاربرد علوم مهارت‌های هفت‌گانهICDL به قدری واضح و حیاتی است که بسیاری از سازمان‌ها و حتی کشورها در طرح‌های آتی و توسعه‌ای خود یکی از استراتژی‌های اصلی خود را به آن اختصاص داده‌اند.

با گذراندن موفقیت‌آمیز دوره جامع ICDL فراگیران می‌توانند نسبت به کسب این مهارت‌ها و توانایی‌ها در خود، اطمینان حاصل نمایند

نمایش بیشتر

رتبه بندی و نظرات دانشجویان

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است

تماس با ما