تقویتی دروس مدارس

داشتن سطح علمی بالا در دروس مدارس  از مهم ترین مسائلی است که یک دانش آموز در طول دوران تحصیل خود باید به آن بپرازد.مجتمع آموزشی رضوی با برگزاری کلاس های تقویتی دروس در سنین و پایه های مختلف و همچنین سطوح علمی متفاوت در تلاش است تا با کمک اساتید مجرب خود، این دروس را به شیوه ای گیرا به فرزند شما آموزش داده و باعث پیشرفت تحصیلی فرزند شما شود.

معرفی دوره

تقویت سطح علمی دانش آموز در دروس مدرسه همواره یکی از دغدغه های والدین بوده و هست از این رو ثبت نام در دوره های تقویتی عضو جدا نشدنی دوران تحصیل هر دانش آموز میباشد.یکی از مهم ترین نکات شرکت در این دوره ها، کارآمد بودن آنهاست. به این معنی که دانش آموز بتواند از مطالب تدریس شده در این دوره ها بالاترین بازدهی را داشته باشد که این خود نیازمند اساتید مجرب و شیوه تدریس کاربردی است.

مجتمع آموزشی رضوی در تمامی مقاطع تحصیلی از پایه اول تا دوازدهم با به کار گیری اساتید مجرب دوره های تقویتی دروس مدارس برگزار میکند تا فرزندان شما به سطح مطلوبی در دروس برسند و شما عزیزان شاهد پیشرفت چشمگیر فرزند خود باشید.

ثبت نام

برای ثبت نام کافیست دوره تحصیلی خود را انتخاب کنید.

هزینه کلاس های تقویتی به چه صورت است؟

کلاس های تقویتی مدارس در مجتمع آموزشی رضوی هم به صورت خصوصی و هم به صورت گروهی برگزار میشود. برای اطلاع بیشتر درباره کلاس های خصوصی میبایست با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.هزینه این کلاس ها پس از تعیین شدن تعداد جلسه های مورد نیاز شما براورد شده و خدمت شما اعلام میگردد. همچنین هزینه کلاس های گروهی به صورت زیر میباشد:

هزینه کلاس های گروهی در مقطع ابتدایی 250 هزارتومان.

هزینه کلاس های گروهی در مقطع دبیرستان دوره اول 300 هزارتومان.

هزینه کلاس های گروهی در مقطع دبیرستان دوره دوم 350 هزارتومان میباشد.

شیوه های تدریس این دوره چیست؟

برای ثبت نام در دوره کلیک کنید

سوالات متداول

خیر، کلاس های تقویتی مجتمع آموزشی رضوی در حال حاضر فقط به صورت حضوری برگزار میشود. در صورت امکان برگزاری مجازی، این صفحه به روز خواهد شد.

خیر، سطح دانش آموز تاثیری در روند کلاس نداشته و فقط بسته به سطح دانش آموز، تعداد جلسات تغییر میکند.

تمامی اساتید در بالا ترین سطح دانش مورد نیاز برای تدریس بوده و آمادگی کامل برای برطرف کردن نیاز های تحصیلی شما عزیزان دارند.

سبد خرید