مجتمع آموزشی رضوی

مجتمع آموزشی رضوی از سال 1395 و با شعار در مسیر پیشرفت با افتخار همراه شما هستیم فعالیت خود را آغاز نمود. جهت دستیابی به این مهم، از ابتدا مجتمع آموزشی رضوی سیستم آموزشی خود را بر اساس سیستم استاندارد و شناخته شده با جدیدترین متد آموزشی و به روز جهان تدوین نموده و از کتاب های معتبر انتشارات های معتبر ، که برای سالیان متمادی ناشر تخصصی کتاب های آموزش زبان است، بهره گرفتیم.

هدف ما ، تبدیل آموزش به یک تجربه لذت بخش برای شماست و همچنین ارائه سرویس های تحصیلی کاربردی همگام با پیشرفت های روزافزون دنیای امروز و هدفمند نمودن این پروسه می باشد. از دیگر اهداف مجتمع آموزشی رضوی می توان به پشتیبانی، مشاوره و همراهی مستمر با والدین و دانشجویان در همه مراحل آموزشی فرزندان ایشان اشاره کرد تا از حصول نتیجه دلخواه و پیشرفت فرزندان دلبند خود اطمینان حاصل کرده و بستری امن، پویا و مؤثر را برای تمرکز بر یادگیری فراهم نمایند.

مجتمع آموزشی رضوی ، یکی از بهترین مراکز آموزشی در سطح تهران است. این مجموعه برای جذاب نمودن آموزش در دپارتمان زبان انگلیسی برای گروه های سنی خردسال و کودک، آموزش زبان انگلیسی با شعر و بازی را در دستور کار خود قرار داده است. مجتمع آموزشی رضوی معتقد است که آینده این مرز و بوم، توسط فرزندان تلاشگر و مصمم خانواده های ایرانی شکل خواهد گرفت. موسسه رضوی با تکیه بر سابقه ی 5 ساله ی فعالیت در سطح اول آموزش کشور از یک سو و بهره گیری از اساتید مجرب، متعهد و متخصص از سوی دیگر، در این مسیر گام بر می دارد و با به کارگیری متدهای آموزشی مدرن و پیشرفته در راستای ارتقای سطح دانش مردم عزیز گام بر می دارد.

 چرا مجتمع آموزشی رضوی ؟

در این مجتمع از بروز ترین تجهیزات آموزشی و معتبر ترین منابع آموزشی استفاده میشود. در این مجتمع دوره TTC، دوره های تخصصی مکالمه فشرده در ۶ ماه، برگزاری کلاس های جمعه ویژه شاغلین، دوره های پیشرفته زبان آنگلیسی نظیر CPE & CAE، کلاس های آمادگی IELTS، دوره های بحث آزاد و فیلم با اساتید مجرب و Native برگزار می شود.

همچنین امکان ثبت نام و پرداخت شهریه به صورت Online برای شما فراهم می باشد.

در این مجموعه روند تحصیلی زبان آموزان و هنرجوها بصورت نموداری و گزارش ارائه می شود. پس از پایان دوره در هر مهارت گواهینامه و مدارک معتبر فارغ التحصیلی اعطا می شود. مدیران آموزشی به صورت مداوم بر کیفیت آموزش نظارت دارند.

زمینه های فعالیت مجتمع آموزشی رضوی

آموزش زبان انگلیسی

در این مجموعه کلاس های زبان انگلیسی در سطح های مختلف برای تمام سنین برگزار می شود. روش آموزش برای کودکان بسیار جذاب است. آموزش زبان با بازی، شعر، موسیقی و کلیپ های جذاب همراه است.

آموزش بزرگسالان با روش های نوین و جذاب،همراه کلیپ های کمک آموزشی، با جدید ترین ویراش کتاب ها همراه است. کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شوند. کلاس های ترمیک 16 جلسه 1ساعت و نیمه در روز های زوج و فرد برگزار می شوند.

سطح بندی کتاب ها در موسسه رضوی

3تا 5 سال مجموعه کتاب های Tiny Talk

5 تا 8 سال  مجموعه کتاب های Phonics

8 تا 12 سال مجموعه کتاب های Get Ready

10 تا 14 سال مجموعه کتاب های Family and Friends

بزرگسالان مجموعه کتاب های American English File犀利士 >

آموزشی مهارت هفتگانه کامپیوتر

در این مجموعه ICDL درجه یک و درجه دو به صورت تئوری و عملی در سه ترم آموزش داده می شود. در پایان دوره پس از آزمون عملی و کتبی به هنرجویان مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه با کد استاندارد 732120530140001 اعطا می شود. کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی برگزار می شوند.

مباحث آموزشی در این دوره شامل :

  • محیط ویندوز
  • اینترنت
  • Word (نرم افزار واژه پرداز)
  • Excel (نرم افزار صفحه گسترده)
  • Presentation (نرم افزار ارائه مطلب)
  • Data Base (نرم افزار پایگاه داده ها)
  • Graphic/Paint (نرم افزار ویرایش تصاویر)

آموزش حسابداری

کلاس های حسابداری به صورت خصوصی در مجتمع آموزشی رضوی برگزار می شود. این دوره شامل 12 جلسه تئوری و 8 جلسه عملی می باشد. جلسات تئوری شامل تمام سرفصل های حسابداری مقدماتی است. در کلاس های عملی نرم افزار هلو به هنرجوها آموزش داده می شود.

آموزش دروس مدرسه

تمامی دروس مدرسه از پایه اول تا کنکور به صورت گروهی و خصوصی در این مجموعه آموزش داده می شود. کلاس های گروهی به صورت ترمیک برگزار می شود و هر ترم شامل 8 جلسه میشود. در پایان هر ترم دانش آموزان ارزیابی می شوند و نتایج این ارزیابی ها به والدین اعلام می شود.

رشته های فنی و حرفه ای

الکترونیک

برق

کنترل ابزار دقیق

امور اداری

امور مالی و بازرگانی

خدمات آموزشی

فناوری اطلاعات

گردشگری

هنرهای تجسمی

معماری

خدمات حقوقی

همین حالا برای شرکت در دوره ها و بهبود مهارت‌های خود فکری بکنید! در تمامی روزهای کاری و از 9 صبح تا 9 شب، متخصصان آموزشی مجتمع آموزشی رضوی آماده ارائه مشاوره به شما درباره مهارت های فوق هستند. پس همین حالا با ما تماس بگیرید!

اشتراک گذاری:

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

تماس با ما